Terborg weer schoon door zwerfafval actie!

Hercules heeft jaren oud papier opgehaald in Terborg wat een mooie financiële bijdrage opleverde voor onze vereniging. Aangezien de gemeente dit nu al een tijd op een andere manier regelt, is er een overeenkomst met hen gesloten om de gelden te kunnen behouden. Het bestuur van SOPIJ (Stichting oud papier Oude IJsselstreek) en de gemeente hebben een aantal acties gepland voor het komende jaar. Vanaf maart 2021 wordt er gestart met de zwerfafval actie. Afgelopen zaterdag was de aftrap hiervan en hebben een aantal vrijwilligers van Hercules een deel van Terborg weer wat schoner gemaakt! Onder het genot van een heerlijk zonnetje en met aanmoediging en complimenten van voorbijgangers, werd er menig blikje, plastic en ander afval verzameld en in de daarvoor bedoelde container gegooid. Een waardevolle activiteit hetgeen een mooi financieel extraatje voor de club oplevert! Dank aan alle vrijwilligers!