Gelukkig nieuwjaar namens Hercules!

Nieuwjaarsgroet van het bestuur

Wat hadden we graag in het begin van dit nieuwe jaar iedereen van jullie willen verwelkomen in ons clubgebouw om jullie een goed nieuwjaar te wensen en om samen te proosten en het glas te heffen op onze mooie club en natuurlijk onze gezondheid. Maar helaas, juist ten behoeve van onze gezondheid kunnen we elkaar niet ontmoeten.

Zo kort na de jaarwisseling is er altijd een periode van bezinning en een moment waarin we terugkijken naar het jaar dat we achter ons laten.

Maar tjonge jonge… wat was het een bijzonder vreemd jaar!

Het is een jaar geweest waaraan we nog vaak terug zullen denken. De competitie stopte in maart en toen er na een periode van ‘normaal’ weer getafeltennist mocht worden, weliswaar zonder publiek, bleek dit van korte duur. We missen de gezelligheid van familie, vrienden maar ook de gezelligheid en bedrijvigheid in ons clubgebouw. Het contact met de teamgenoten, lekker een potje tafeltennissen, beetje ouwehoeren en napraten in de kantine onder het genot van een lekker drankje.

Hoe bijzonder is het dan dat leden en sponsoren en supporters trouw blijven aan Hercules.

Hoe bijzonder is het dan dat vrijwilligers klaar blijven staan en opstaan wanneer hun hulp nodig is om toch, ondanks de vele beperkingen, wat te organiseren. Dankjewel daarvoor!

Er lijkt inmiddels een klein beetje licht aan het einde van de tunnel doordat het vaccin weer wat perspectief biedt. Een mooi vooruitzicht op het jaar 2021, waarin waarschijnlijk weer in wedstrijdverband getafeltennist kan worden, waarin we elkaar weer op de club kunnen ontmoeten, al dan niet op anderhalve meter, en waarin we hopelijk meer dan iets van het ‘oude normaal in een nieuw jasje’ mogen gaan ervaren. Zoals velen van jullie kijkt ook het bestuur uit naar hervatting van de trainingen en wedstrijden. Hoe dat eruit gaat zien weten we op dit moment nog niet.

‘Samen’ heeft nog nooit zoveel betekenis gehad als afgelopen jaar. Een jaar dat ons allen in vele opzichten flink op de proef heeft gesteld. Een jaar vol onzekerheden, maar vooral ook uitzonderlijk en onvoorspelbaar. ‘Samen’ hebben we ons door dit moeilijk jaar heen geslagen.

We vertrouwen erop dat we ook komend jaar deze saamhorigheid en betrokkenheid vast kunnen houden om uiteindelijk iedereen op zijn of haar niveau weer met plezier te kunnen laten tafeltennissen.

Wij wensen iedereen die Hercules een warm hart toedraagt een bijzonder sportief, gelukkig en gezond 2021!

Let goed op jezelf, let goed op elkaar en blijf gezond!

Met sportieve groet, het bestuur